שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

מה אומר עלייך צבע השפתון שלך?

עוד משחר ההיסטוריה נהגו נשים לצבוע את שפתיהן בגוונים שונים. אז כמו היום, כשמדובר על איפור שפתיים, הצבע האדום היה השולט. שפתון הוא חלק בלתי נפרד מתיק האיפור של כל אישה כיום והוא נחשב למוצר האיפור הנמכר ביותר בעולם. אטום, מאט, מנצנץ, שקוף, נוזלי, עמיד, בעפרון, בשפופרת או בקרם, בגווני חום, כתום וורוד או סגול. עכשיו, מסתבר כי לצבע הליפסטיק שבו את בוחרת למרוח את שפתייך יש משמעות גדולה והוא מעיד על האופי שלך. את טיפוס מוחצן? נמרץ? חזקה? שברירית? בוא לגלות מה אומר עלייך צבע השפתון שלך על פי החוקרים.

ממחקרים על איפור שפתיים עולה תמונה מפתיעה

מחקרים לא מפסיקים להפתיע, במיוחד כאשר מדובר על הבחירות שאנחנו עושים ואשר לעיתים קרובות נראות לנו טריוויאליות לגמרי. מסתבר כי לבחירת צבע האודם שלנו מסתתר אופי מסוים או במילים אחרות: אין מקריות בעולם. מאחורי גוון השפתון שלך מסתתר עולם פנימי שלם.

בחרת ללכת על שפתון בגוון כתום?

חשוב שתדעי כי החוקרים סבורים שאם בחרת שפתון בצבע כתום - זה סימן שאת טיפוס אופטימי ורגוע, אבל מתחת לפני השטח מסתתרת דמות פלפלית ונמרצת. בנוסף לכך, הם מאמינים שאת טיפוס הפכפך המתקשה לקחת החלטות בעיקר בתחום הרומנטי. חושבת שאת מוכנה לקשר? תחשבי שוב או שתחליפי את גוון השפתון שלך....

בחרת בגווני שפתון של ורוד וסגול?

החוקרים מצאו כי נשים המעדיפות את השפתון שלהן בגוונים הוורודים והסגולים, (לדוגמא: שפתון ל'אקסטרה אורדינר 401 של (L'OREAL הן נשים חברתיות במיוחד, לא נוטות לקחת יותר מידי סיכונים ולרוב, הן מקבלות החלטות בקלות. אולי את משדרת לעולם שאת בוגרת אבל החוקרים סבורים שאם בחרת בצבע שפתון בגוון ורוד או סגול, בתוך תוכך את עדיין ילדה קטנה.

הלכת על גוונים של אדום ובורדו?

החוקרים מצאו כי נשים המעדיפות גווני ליפסטיק בצבע אדום ובורדו כמו לדוגמא שפתון של חברת רבלון REVLON ULTRA HD 895)) יהיו מעוניינות תמיד לבלוט ולקבל את כל תשומת הלב בכל חלל אליו יכנסו.

העדפת אודם בגוון חום?

חוקרים סבורים כי נשים הבוחרות בגווני שפתון חומים כמו לדוגמא שפתון של חברת קרליין (CARELINE COLOR CODE N46) הן נשים חזקות הנוטות לבלוט בנוכחותם. הן גם נאמנות ואמיצות. אין ספק כי מדובר על נשים מורכבות אך יציבות ולצד כל זאת הן נוטות להיות רומנטיות חסרות תקנה שיודעות להעריך מחוות רומנטיות.

את בקטע של גווני ניוד?

החוקרים חושבים שאת רחוקה מלהיות טיפוס ביישן. את נוטה לסמן מטרות ולהשיג אותן ללא כל בעיה. את מתחברת בקלות לכולם ולמעשה את "מגנט חברתי". אנשים יודעים שאת כתובת מעולה כדי לקבל ממנה עצה טובה.

כן, מסתבר שהשפתיים שלך יכולות להעיד על האופי שלך. בין אם את מעדיפה שפתון בגוון חום, מחליפה גוונים של אודם בקצב, נצמדת לליפסטיק האדום שלך כבר עשור או מעדיפה את השפתון שלך בגוון ניוד. באיזה צבע וגוון שתבחרי, חשוב שתבחרי באודם איכותי העשוי מחומרים איכותיים ומגן על שפתייך ואינו מסכן אותן.

לבחור גוון שפתון בלי לצאת מהבית

איפארמה מעמידה לרשותך את כל מה שאת צריכה בלי לצאת מהבית: תרופות ללא מרשם, תוספי תזונה, מוצרים לתינוקות, מוצרים לגיל השלישי, מוצרי ספורט, מוצרי טיפוח, קוסמטיקה, איפור, בשמים ועוד והכל במחירים אטרקטיביים במיוחד וללא תחרות. מהיום, כדי לבחור את השפתון המושלם את לא צריכה לצאת מהבית. כל השפתונים של כל החברות המובילות, כל הגוונים וכל האפקטים, מחכים לך עכשיו באתר של איפארמה. בחרי את הגוון שלך והשפתון יגיע עד אלייך הביתה.



מוצרים קשורים

aaa