שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

כל מה שאתם צריכים לדעת על סיבים תזונתיים

הרבה מאוד ידע צבר האדם בנושא תזונה בשנים האחרונות והבין כי יש ליצור איזון בין מרכיבי האוכל השונים על מנת להעניק לגוף את כל אבות המזון להם הוא זקוק, בכמות וביחסיות נכונות. כשנכנס לתעשייה האוכל המעובד אשר הקל הרבה פעמים על הבישול, שכן מה קל יותר מלהכניס שניצל טבעול למיקרו? בגד האדם בחיבור שלו אל הטבע - והחל להנדס את המזון לנוחיותו.

פגיעה במערכת החיסון

בתוך כך, לא הצלחנו להימנע מהשלכות בלתי צפויות – וממחקרים עולה כי עם כניסת המזון המתועש והמהונדס לתפריט שלנו – החלו בני האדם להיחלש באספקטים מסוימים, ובין היתר לגלות ירידה הדרגתית ביכולותיה של מערכת החיסון, להופיע מחלות שונות שלא היו מוכרות לו לאדם, כאבים בלתי מוסברים, הפרעות שינה ועוד. וטרם דברנו על מפעלי התעשייה המזהמים, על הקרינה המייננת, על עידן תחרותי לחוץ ועל עוד הרבה גורמים המחלישים מאוד את המערכת החיסונית אותה קבלנו במלוא הדרה מאמא טבע.

הוספת תוספי תזונה למזון מוסיפים את מה שחסר

לצד החלשות הגוף צמחה המודעות לבריאות. מכוני כושר בכל פינה, טרנד הטבעונות, אנשים רצים ברחובות, על שפת הים ובפארקים, ולמזון הוספנו תוספים המעניקים לגוף את העוצמה הדרושה לו. תוספי מזון טובים בדרך כלל טובים בדבר אחד: הם מעניקים לגוף את מה שהמזון כבר לא יכול לספק לו, בטח לא בסדר יום עמוס ומחוץ לבית כאשר אין רגע להכין סלט טרי.

נעים להכיר: סיבים תזונתיים

אף על פי שמדענים עדיין לא יודעים לנתח באופן מלא ומדויק את פעולתם של הסיבים התזונתיים - ישנו קנצנזוס מוחלט בין החוקרים בכל העולם כי סיבים תזונתיים חיוניים לגוף ותרומתם לבריאותו מכרעת. הסיבים התזונתיים הם פחמימות מורכבות החשובות ביותר למערכת העיקול ומשפרות דרמטית את פעילותה, כמו גם מקטינות את הסיכוי למחלות לב ולשיפור רמת הסוכר בדם - ומכאן נגזרת המלצת הרופאים להרבות באכילת פירות, ירקות, קטניות ודגנים מלאים, שהם המקור הטבעי היחיד לפחמימות אלו. אולם סגנון החיים המודרני לא תמיד מאפשר לנו לקבל את הסיבים הנחוצים לנו ממקורות טבעיים – ולכן אנו נאלצים לעתים להשלים את החסר באמצעות תוספת סיבים למזון שלנו.

בנפייבר - האבקה שמשאירה אבק לכל האחרים

רבים מתושבי העולם - ואזרחי ישראל בפרט - נעזרים בבנפייבר כדי להשלים חוסרים. בנפייבר הוא מוצר בריאות אשר מופק מצמח הגואר גאם, אשר זכה לפרסום רב הודות תכונותיו המיוחדות. לצד היעילות הבריאותית שהוא מפגין - אין לו שום ריח וטעם וכך ניתן להוסיף אותו לכל דבר מאכל או משקה. בנפייבר הוא מוצר טבעי המכיל 100% סיבים תזונתיים ומשמש כתוסף מזון נהדר. כאמור, הבנפייבר הוא אבקת סיבים תזונתיים הנמס לחלוטין בכל מזון ואינו משאיר גושים, אינו מכיל גלוטן וסוכר ומתאים לבישול ולאפייה. ניתן להוסיף אותו לכוס מיץ התפוזים של הבוקר, לקפה, לתה או אפילו לכוס מים. הוא לא משאיר כל טעם ואינו משנה כהוא זה את טעמו של המשקה או המאכל. הוא סופח הרבה מהשומנים בדרכו החוצה מהקיבה ועל ידי כך מפחית את הזרימה שלהם לדם. מאחר שהוא גורם להיחלשות התיאבון הוא תורם תרומה חשובה להרזייה ולצמצומה של הקיבה.

תוסף בנפייבר ללא מרשם רופא

בנפייבר הפך לפופולארי מאוד בקרב שוחרי הבריאות בזכות תכונותיו והיעילות הרבה שהוא מוכיח. הוא ניתן לרכישה בחנויות טבע או בתי מרקחת ואפילו בחניות מזון מסוימות. אין דרישה למרשם רופא, הוא לא יקר וקל להשגה. איפארמה, הרשת האינטרנטית למוצרי הגיינה, קוסמטיקה וטיפוח, תוספי מזון חשובים ושאר מוצרי בריאות, גאה להעניק לך את האפשרות ליהנות מיתרונותיו המשמעותיים של בנפייבר ברכישה אונליין. לכל שאלה נשמח לתת מענה.



מוצרים קשורים

aaa