שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

חופשה בחו"ל עם עזרי ניידות

אנשים המתקשים בהליכה או בהתניידות ממקום למקום נוטים לוותר על חופשה בחו"ל כי הם מפחדים לשלוח אל בטן המטוס את הקלנועית, את כיסא הגלגלים או כל עזר ניידות אחר במדינה לא מוכרת.

אך למעשה אין כל סיבה לחשוש. דווקא בחו"ל קיימת מודעות רבה לנגישות ולניידות של אנשים במצבי תנועה מוגבלת במלונות, במסעדות, במוזיאונים, כך שאין ממש סיבה להישאר בארץ.

התאמת החופשה לצרכי הנוסע

לפני שמתכננים חופשה, צריך כמובן לוודא כי חברת התעופה והמלון ערוכים לקבל אנשים המשתמשים בקלנועית, כיסא גלגלים, רולטור או כל עזר ניידות אחר.

כמובן שניתן לשכור את עזרי הניידות בשדה התעופה עצמו או ביעד בו תנחתו במהלך החופשה בחו"ל, אך קל יותר, נעים יותר וכמובן זול יותר לעשות את זה עם אביזר הניידות בו אתם משתמשים מדי יום.

תיאום מול חברת התעופה

לתיאום זה יש חשיבות מכרעת שכן היא מאפשרת לכם להתנייד בקלות ובמהירות ברחבי שדה התעופה ללא המתנה ממושכת בתור. טרם הזמנת כרטיס הטיסה עליכם ליצור קשר עם חברת התעופה או לבקש מסוכן הנסיעות על מנת לקבל מענה על השאלות הבאות:

• אילו עזרי ניידות ניתן להעלות לטיסה?

• האם יש צורך בתשלום נוסף עבורם? מה גובה התשלום והאם הוא משתנה בהתאם לעזר הניידות שתביאו איתכם? לדוגמא, התשלום עבור העלאת כסא גלגלים לטיסה יכולה להיות זולה יותר לעומת תשלום עבור רולטור.

• האם עליכם להגיע מוקדם יותר אל שדה התעופה? מהי נקודת המפגש עם צוות הסיוע של חברת התעופה?

• כיצד הציוד שלכם עובר אל בטן המטוס? כיצד אתם אוספים אותו לאחר הנחיתה?

רכישת ביטוח עבור עזרי הניידות שלכם

כפי שאתם רוכשים ביטוח רפואי וביטוח מטען הכולל את המזוודה ואת הטלפון הנייד שלכם, אל תוותרו על רכישת ביטוח לעזרי הניידות שלכם.

הרי מדובר בציוד אשר עולה כסף רב ופעמים רבות הוא גם מותאם לצרכים שלכם באופן אישי ואובדן שלו יגרום לקשיי ניידות ופגיעה משמעותית בהתנהלות היומיומית שלכם.

וודאו עם חברת הביטוח כי במידה ועזרי הניידות שלכם לא מגיעים אל יעדם, מתעכבים או חלילה נפגמים במהלך הטיסה, כבר בשדה התעופה במדינת היעד יהיה לכם לאן לפנות על מנת לקבל אביזר או עזר ניידות חלופי.

הזמנתם טיסה – מה עושים עכשיו?

ההתרגשות בשיאה והנסיעה מתקרבת, מומלץ שתעבירו אל חברת התעופה ואל חברת הביטוח מסמך המציין את המפרט הטכני של עזרי הניידות שלכם. המפרט צריך לכלול את שם החברה המייצרת, את הדגם, את המידות, את משקל, את סוג ההפעלה (הטענה חשמלית או סוללות) וכל פרט מזהה הקשור לאביזר עצמו.

חברת התעופה צריכה להעניק לכם מסמך המאפשר כי ניתן להעלות את אבזרי הניידות אל בטן המטוס.

כמה ימים לפני הטיסה, אך לא מאוחר מיום לפני הטיסה חשוב לוודא כי הציוד שלכם תקין: וודאו כי יש לכם סוללות מוטענות במלואן ושלקחתם איתכם סוללות נוספות להטענה במקרה חירום, וודאו שיש לכם מטען נוסף, קחו איתכם מתאם לשקע החשמל או ממיר מתח חשמלי במידת הצורך.

במידת ואתם זקוקים לעזרה בעת העליה או הירידה מהמטוס, חשוב שתצרו קשר עם חברת התעופה 48 שעות לפני מועד הטיסה כך שיוכלו להקצות לכם איש צוות שיסייע לכם. היות וצוות הסיוע בשדה התעופה לא תמיד יודע איך לקפל ולפתוח את עזרי הניידות, מומלץ להכין להם דף הוראות שיעזור להם במידת הצורך.

יום הטיסה הגיע – חשוב לזכור!

אתם יוצאים לדרך וכדי להימנע מאי נעימות כזו או אחרת בשדה התעופה או בדלפק הצ'ק אין, מומלץ שתכינו מראש מספר מסמכים ואישורים: העתק מפוליסת הביטוח של עזרי הניידות, אישור חברת התעופה להעלאת עזרי הניידות אל בטן המטוס, הוראות קיפול ופתיחה, העתק של המפרט הטכני ששלחתם לחברת התעופה וכמובן אישור רפואי המאשר לכם לטוס.

לסיכום, מדי יום טסים מאות אלפי אנשים בעלי מגבלות בעולם, כך שאין מה לפחד או לחשוש מחופשה בחו"ל עם עזרי ניידות. חברות התעופה וצוות דיילי הקרקע ערוכים למתן שירות ועזרה לכם ולמשפחתכם.

במידה ומתכננים את החופשה ונערכים אליה מספיק זמן מראש, היא יכולה להפוך לחוויה מהנה ואפילו מהנה מאוד.

מומלץ לעיין בתווית ובעלון המצורפים למוצר לפני השימוש. המידע לעיל אינו מהווה תחליף להיוועצות עם הרופא המטפל. מוצר זה הינו תוסף תזונה ואינו בעל התוויה רפואית – אינו משמש כתרופה או כסגולת ריפוי. בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא המטפל. להרחיק מהישג ידם של ילדים. נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם, אנשים הסובלים מרגישות, וילדים- יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.



מוצרים קשורים

aaa