שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

הקיץ הגיע! מדריך הגנה מפני השמש לכל המשפחה

הקיץ הישראלי הלוהט צובע את ערי החוף בצבעים של חופש ושמחה, תל אביב הסוענת קיבלה את מעמדה כעיר נופש תיירותית השואבת אליה מיליוני תיירים בכל שנה. מי הים הקרירים מהווים מקור מפלט מהחום הכבד ודביקות הלחות.

חגיגת הקיץ מביאה איתה גם לא מעט סכנות כשהבולטת שביניהן היא קרינת השמש הצורבת ללא רחמים. בחשיפה לשמש חשוב ביותר להשתמש באמצעי הגנה, על מנת להגן על העור מנזקים כמו כוויות, פגמנטציה, מחלות עור שונות או חלילה סרטן העור. אין להקל ראש בנושא ההגנה על העור, עדיף להשקיע כמה דקות של התמרחות בקרם הגנה איכותי מאשר להתמודד במשך שנים עם המחיר העצום של נזקי השמש.

השילוש הקדוש כובע, משקפי שמש וקרם הגנה 

כובע רחב שוליים, משקפי שמש וקרם הגנה על המקומות החשופים, הם השילוש הקדוש בהגנה על העור. קרם הגנה חשוב שיהיה איכותי, מחברה ידועה ובעלת מוניטין. בבואך לבקר בים ולשחות במימיו מומלץ מאוד להצטייד בקרם הגנה העמיד במים לאורך שעות רבות. גם בצל אסור בשום אופן לוותר על אמצעי ההגנה, כובע, משקפיים וקרם. השהייה בים לאחר השעה 16.00 היא תמיד בטוחה יותר עקב החלשות עוצמת הקרינה, אולם גם אז חשוב למרוח את העור בקרם הגנה עד לשעת השקיעה.

קרני השמש לא מבדילות בין עור כהה לבהיר

בניגוד למיתוס הרווח, כל בני האדם זקוקוים להגנה מפני קרני השמש. כהי עור או בהירי עור, לקרניים בעלי הקרינה המייננת זה ממש לא משנה. נכון שישנם אנשים בעלי עור רגיש במיוחד כמו למשל אנשים מנומשים, אנשים אשר עורם מאדים באופן קיצוני או כאלה בעלי נטייה גנטית לסרטן העור. יחד עם זאת חשוב להבהיר, אף אדם אינו חסין מפני סכנות השמש.

חום אור ואנרגיה 

השמש היא מקור לחום אור ואנרגיה. היא מעניקה לנו חיים ובריאות ובסך הכל עלינו לברך על קיומה. ארצות קרות מאוד אשר אינן זוכות לחשיפה מספקת לקרני השמש מציגות אחוזים גבוהים מהממוצע העולמי של אזרחים בעלי נטייה דכאונית קשה. ידוע כי השמש חיונית לתחושת הויטאליות, למצב הרוח ולבריאות הכללית.

הגנו על הילדים והמשפחה מפני מכת שמש

שתיים מים מספקת היא קריטית בימי החמסין. ראשית על מנת למנוע התייבשות ושנית על מנת להמנע מתופעות כמו "מכת שמש". הסימנים למכת שמש הם כאבי ראש עזים, תחושת בחילה קשה, סחרחורות, התעלפויות ועוד. במקרים קיצוניים ביותר מכת שמש יכולה לגרום לנזק מוחי בלתי הפיך ואפילו למוות.

אמצעי הגנה מפני השמש 

מותג מוביל בתחום אמצעי ההגנה מפני נזקי השמש הוא וישי (VICHY) - אשר פותח על ידי הרופא פורץ הדרך ד"ר הלר. מי המעיינות העמוקים בלב הרי הגעש הצרפתיים, מים עשירים במינרליים אשר את תכונותייהם הרפואיות גילה ד"ר הלר, הם הבסיס לפיתוח המותג, אשר הציב רף עולמי גבוה במיוחד בתחום המוצרים להגנה על העור.

וישי מציע מגוון רחב מאוד של מוצרי טיפוח והגנה על העור. בתחום טיפוח הפנים ישנם מוצרי ניקוי פנים, מים מיסלריים, קרם עיניים, פילינג ועוד. מוצרי הפנים מסייעים לשמירה על הלחות, מזינים את העור, מחזקים אנטי אייג'ינג ועוד. בתחום הגוף ישנם דאודורנטים מעולים, קרם גוף, קרם ידיים ועוד. מוצרים לגוף המעניקים לו לחות, שמירה על עגיינה ועוד.

עוצמת קרני השמש ו SPF 

עוצמת מוצרי ההגנה מפני השמש נקבעת על פי מדד SPF - SUN  PROTECTION FACTOR מושג אשר המציא הכימאי פרנץ גרייטר, מפתח תכשיר ההגנה הראשון ב-1938. דרגת ההגנה קובעת את משך הזמן אשר אפשר להחשף לשמש ללא חשש לאחר מריחת קרם ההגנה. תכשירי הגנה טובים ואיכותיים הם בעלי יכולת הגנה גבוהה במיוחד ולאורך זמן ממושך. חשוב ביותר לעקוב אחר דרגת ההגנה ולמרוח את הקרם בצורה נכונה, כך שיספג טוב בעור.

יש למרוח שכבה נדיבה של קרם בתנועה סיבובית על כל חלקת עור במשך כ-30 שניות. התנועה הסיבובית מאפשרת לקרם לחדור את שכבות העור העליונות. לא כל תכשיר הגנה ימשיך את יעילותו לאחר הרחצה במים או במצב של הזעת יתר. מוצרים איכותיים במיוחד עמידים במים. יש למרוח את הקרם כרבע שעה לפני החשיפה לשמש. בהקפדה על כללים אלו ההגנה שלך מובטחת. הביקור בים הוא בריא, מהנה ומרענן ואפשר בהחלט, בהגנה נכונה, שגם לא יהיה מזיק.

וישי הוא כיום מותג מוביל עם יעילות מוכחת בהגנה אולטימטיבית מפני נזקי השמש. להתרשמות ולהזמנות הכנסו לאיפארמה - בית מרקחת אונליין 

 



aaa