שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

הכן גופך לחורף – חיזוק המערכת החיסונית

עונת החורף היא עונה המתאפיינת לא אחת בהצטננויות, זיהומים ודלקות שונות, ובייחוד כאשר המערכת החיסונית שלנו אינה חזקה דיה. דקה לפני שהחורף פוקד אותנו – לפניכם כל הדרכים לחיזוק המערכת החיסונית, כך שתוכלו לצלוח את העונה הזו בשלום ובמינימום של בעיות.

כל הדרכים לחיזוק המערכת החיסונית

ויטמין סי

ויטמין סי הוא ויטמין המצוי בריכוזים גבוהים במערכת החיסון שלנו. במהלך זיהום, הוא נצרך במהירות ובכמויות גדולות על ידי הגוף – עניין אשר עלול להותיר אותנו במצב של חוסר, ולהקשות על הגוף שלנו להתמודד עם זיהומים נוספים. מסיבה זו, חשוב מאוד להקפיד לצרוך ויטמין סי – רצוי בצורתו הטבעית, באמצעות המאכלים שהוא קיים בהם. פירות הדר, לדוגמא, עתירים בויטמין סי. על מנת להכין את הגוף לחורף, ניתן לצרוך תפוזים, לימונים, קלמנטינות ועוד על בסיס יומיומי, כך שנוכל להגדיל את המאגר של ויטמין סי בגוף שלנו.

תרופות הומיאופתיות

תרופות הומיאופתיות הן תרופות המורכבות לרוב מתערובת של צמחים שונים, בעלי תכונות ריפוי. בניגוד לתרופות הקונבנציונאליות, העשויות גם מחומרים שאינם בהכרח טובים לגוף שלנו ובטווח הרחוק מחלישים את המערכת החיסונית, תרופות הומיאופתיות משמשות למעשה כאמצעי ריפוי טבעי, אשר מחזק את הגוף ואת המערכת החיסונית בטווח הארוך. את התרופות הללו ניתן לצרוך במגוון של דרכים שונות: טבליות, טיפות ועוד. מוצרים מומלצים בקטגוריה הזו הם הטבליות והטיפות ההומאופתיות של חברת Heel.

"תרופות סבתא"

"תרופות סבתא" הן מעין שם כולל לתרופות טבעיות, אותן ניתן לרקוח בקלות בבית. מרבית התרופות הללו יסייעו לנו בעיקר במקרים קלים של דלקות והצטננות, אך לא במקרים בהם כבר קיים חיידק בגוף (במצב כזה, לרוב נידרש לקחת אנטיביוטיקה). להלן שלוש תרופות סבתא יעילות לשלושה מצבים שונים:

להצטננות: ערבבו בכוס מים חמים, לימון, דבש וקינמון. שתו בבוקר, על קיבה ריקה.

לחיזוק המערכת החיסונית: ערבבו בכוס מים חמים, ג'ינג'ר, דבש ומעט שום כתוש. שתו לפי הצורך לאורך היום.

לכאבי גרון: ערבבו יחד חלב חם, דבש וחלמון ביצה. שתו פעם אחת ביום. אוכל הרבו באכילת מזונות איכותיים, אשר מסייעים בחיזוק המערכת החיסונית של הגוף. הקפידו לצרוך ירקות חיים ומבושלים, אגוזים, פירות, שקדים, רוזמרין, ג'ינג'ר וקינמון. המעיטו בצריכת מזונות מהחי, כמו גם בקפה, סוכר, אלכוהול ושתייה ממותקת.

אוכל

הרבו באכילת מזונות איכותיים, אשר מסייעים בחיזוק המערכת החיסונית של הגוף. הקפידו לצרוך ירקות חיים ומבושלים, אגוזים, פירות, שקדים, רוזמרין, ג'ינג'ר וקינמון. המעיטו בצריכת מזונות מהחי, כמו גם בקפה, סוכר, אלכוהול ושתייה ממותקת.

באתר איפארמה מגוון תרופות טבעיות ללא מרשם לחיזוק המערכת החיסונית  הכנסו ורכשו עכשיו את התרופה המתאימה לכם ביותר.



aaa