שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

גילוח הזקן – כך תעשו זאת נכון

על אף שגילוח הזקן נראה כמו משימה פשוטה, קיימים בכל זאת כמה דברים שיש להקפיד עליהם על מנת לשמור על בריאות העור ועל מראה הזקן שלנו. לפניכם חמישה טיפים יעילים לגילוח הזקן, כך שתוכלו ליהנות מגילוח מהיר, קל ואפקטיבי.

גם העור שלכם זקוק להכנה - הכינו את העור שלכם לפעולת הגילוח

אנשים רבים אינם מודעים לכך, אך חשוב מאוד להכין את הזקן לפעולת הגילוח. אם הזקן שלכם ארוך מדיי, גילוחו באמצעות סכין גילוח יהיה כמעט בלתי אפשרי, ויסתכם בהחלפת שלושה סכיני גילוח לפחות לצורך השלמת המשימה. מסיבה זו, חשוב מאוד לרכך את הזקן ולגזור אותו לפני הגילוח. ניתן לעשות זאמת באמצעות מכונת גילוח, כמו למשל המכונה הזו של פיליפס.

גילוח על יבש פחות מומלץ - השתמשו בג'ל או בקרם לגילוח

על מנת שנוכל לגלח את הזקן ביעילות ובמהירות, לרוב נזדקק לחומר סיכוך כלשהו, אשר יסייעו לנו בהעברת סכין הגילוח על העור בצורה חלקה ככל הניתן. כיום קיימים מגוון של ג'לים או קרמים לגילוח, כאשר עבור עור רגיש, מומלץ להשתמש בתכשיר המבוסס על חומר מרגיע כלשהו, כמו למשל ג'ל הגילוח של חברת קליניק, המבוסס על אלוורה.

לאיזה כיוון? הכי פשוט גלחו עם כיוון השיער

בין אם אתם משתמשים במכונת גילוח ובין אם אתם משתמשים בסכין, חשוב מאוד להקפיד לגלח את הזקן עם כיוון הצמיחה שלו ולא נגדו. גילוח המתבצע נגד כיוון השיער, יסתכם בזקן קשה יותר למגע ובצמיחה הפוכה (שיער הצומח לתוך העור ו"נכלא" בתוכו).

הקפידו להחליף את סכין הגילוח אחת לשבועיים

סכיני גילוח חד פעמיים כשמם כן הן, יש להקפיד להחליף אותם בצורה סדירה ולא לחכות. שימו לב כי בשימוש תכוף ויומיומי, סכין הגילוח נהיית קהה יותר והסיכוי לפציעות וחתכים גבוה יותר, מה גם שהיא עלולה להפוך למצע נוח לבקטריות, אבק ומזהמים אחרים. מסיבה זו, חשוב להחליף את סכין הגילוח לעיתים תכופות, ולא פחות מאחת לשבועיים. מומלץ להניח את הסכין לייבוש במקום ללא לחות על מנת למקסם את משך החיים של הסכין, כמו כן על מנת להוזיל את העלויות, מומלץ לרכוש מארז של סכיני גילוח המותאם למכשיר הגילוח שלכם, כמו למשל המארז הזה של חברת Gillette.

השתמשו באפטר שייב בסיום

"אפטר שייב", כשמו כן הוא – מדובר בתכשיר אותו יש למרוח על האיזור המגולח לאחר הגילוח. חשוב לדעת כי מרבית תכשירי האפטר שייב הקיימים כיום בשוק מכילים אלכוהול, ועל כן, עשויים להיות אגרסיביים מדיי לעור לאחר הגילוח – בייחוד אם אתם סובלים מעור רגיש. מסיבה זו, מומלץ לבחור באפטר שייב או קרם המכיל רכיבים מרגיעים, כמו למשל אלוורה. דוגמא טובה לתכשיר כזה, הוא תחליב הלחות לגבר של ד"ר עור. תכשירים כאלה יסייעו לכם להרגיע ולרכך את העור לאחר פעולת הגילוח, מבלי לצרוב או לשרוף אותו.



מוצרים קשורים

aaa