שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

עצות הזהב לאמהות חדשות

9 עצות הזהב לאימהות חדשות

מזל טוב וברוכה הבאה לחלק חדש ומרתק של חייך: האימהות. זה לא יהיה קל, זה לא עתיד להיות דומה לדבר שדמיינת – אבל זו בהחלט צפויה להיות החוויה המשמעותית ביותר שתחווי. בעיקר כי היא לא נגמרת לעולם, משתנה בלי הפסקה ויש בה את הגמול המלא ביותר שהחיים יכולים לתת. העצות בתחום רבות לפחות כחול אשר על שפת הים, כולל הארטיק הדביק. באמת. ובכל זאת, ניסינו להיות יעילים ומדויקים ולהעלות על הכתב את אלה שעשו לנו את ההבדל הגדול ביותר. לפעמים לקח זמן להבין מדוע זו עצה ממש חכמה, לפעמים אפילו חשבנו שזו עצה טיפשית. אבל בשלב כלשהו זה קרה והבנו בדיוק למה התכוונה המשוררת. תיהני.

1. סמכי על הבטן שלך

זו בלי שום ספק הקלישאה הנכונה ביותר עלי אדמות: אמא באמת יודעת הכי טוב. סמכי על הבטן שלך כי היא לא תאכזב אותך. זה נכון עכשיו, כשהבייבי פצפון ואת לא בטוחה אם הוא רעב או עייף וזה יהיה נכון גם כשיבוא להתלבט איתך לאיזו מגמה ללכת בתיכון.

2. הכל זמני

הוא לא ישן בלילה? זה יעבור. היא לא אוכלת ירקות? גם זה יחלוף. נראה לך שהגמילה לא תצליח לעולם? את טועה. כן, הכל זמני, הכל יחלוף וישתנה - גם אם זה נראה כאילו הוא לעולם לא יישן לילה שלם. לנשום עמוק ולשנן את זה כל פעם שמשהו נראה כמו דרך ללא מוצא. אגב, גם הדברים הטובים יעברו – וזו בדיוק הסיבה שהכי טוב לזכור להתרפק עליהם רגע. הוא תינוק עכשיו וזה לא יחזור – תיהני מזה.

3. לא לבד

לא לחכות עם רגשות של ייאוש, חרדה או דיכאון. אין סיבה לסבול אפילו רגע. אם יש ספק אין ספק: את מרגישה שאת צריכה עזרה? בקשי אותה. עכשיו

4. תכניות ומציאות לא תמיד מסתדרים

חלמת על לידה טבעית, על הנקה, על בונדינג מיידי אולי על תינוק בלי גזים? אוקי, יכול להיות שזה ישתנה. את יודעת מה? רוב הסיכויים שזה ישתנה. והכי חשוב בהקשר הזה, מלבד לא להתאכזב כמובן, זה לא לפחד לשנות את דעתך לגבי דברים. אם לא הולך לך להיניק – אל תתאבלי על זה ובוודאי אל תשכנעי את עצמך שזו בעיה. זו לא. מיליוני תינוקות מאושרים בעולם ניזונים מתחליפי חלב כמו שמיליוני תינוקות אחרים ניזונים מחלב אם.

5. הנקה

ואחרי שאמרנו את זה, נגיד עוד שאם יש משהו שהפיתוחים הטכנולוגיים עשו לו רק טוב הרי שזוהי מלאכת ההנקה. אין לנו כל כוונה להיכנס לשאלה אם להיניק או לא – זו בחירה שלך ואך ורק שלך – אבל כן חשוב לנו לציין כי יש היום המון פתרונות שהופכים את חיי המניקה לטובים / נוחים (או כל מילה חיובית אחרת) הרבה יותר תבדקי קצת, בררי, אולי תופתעי.

6. קסמים

אפרופו הסעיף האחרון: באופן כללי החידושים בתחום התינוקות הם משהו שידהים כל אמא שרק לפני שנתיים ילדה וכבר יכולה להגיד בפה מלא: "זה לא היה בתקופתי / איך לא חשבו על זה קודם". נדמה שמישהו (כנראה מישהי) ממש ישב וחשב מה יכול להפוך את חייהן של אימהות לקלים ונוחים יותר ואת זה רץ להמציא. נסי ותיהני.

7. בינתיים

מאד יכול להיות שהחברות / חברים נטולי הילדים שלך לא יבינו את עולמך החדש. אולי הם גם פחות יעניינו אותך, בינתיים. וזה טבעי ויחלוף ככל הנראה. חברויות משתנות לאורך החיים, את משתנה. אבל מה שחשוב לקחת מזה הוא לא להיבהל. זה לא אומר שלא תחזרי להיות אותה אחת עם אותן העדפות ובחירות. בינתיים את ככה ואת נהדרת.

8. להקליל

קחי את עצמך קצת פחות ברצינות. לא משנה מי יותר עייף את או הוא, גם לא נורא אם יש כביסה לא מקופלת. תורידי סטנדרטים לא כדי לצפות מעצמך או מאחרים לפחות אלא כדי לא להתעסק בשטויות. החידוש גדול ומשנה סדרי עולם. תתרכזי עכשיו בו ותקלילי את השאר. זה לא ייקח עוד המון זמן עד שדברים יחזרו לקדמותם אז קצת סבלנות וסובלנות.

9. החוצה

צאי החוצה. כל יום. אנחנו חיים במדינה שקשה עד בלתי אפשרי למצוא בה מזג אוויר שלא מאפשר יציאה מהבית. עמים שלמים מקנאים בנו על זה. אור יום ואוויר חשובים כל כך לך כמו גם לפרח החדש שלך. טיול יומי מטעין בך אנרגיה ומוביל ליצירת רוטינה נינוחה. אל תוותרי על זה.



מוצרים קשורים

aaa