שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

דווקא עכשיו זה הזמן לשגרת טיפוח חדשה

הזנחה פושעת? לאאא זה דווקא בול הזמן לשגרת טיפוח חדשה

אל תתני לעובדות לבלבל אותך: רובנו המוחלט אמנם בבית ימים כלילות וכרגע זה לא נראה הגיוני לבחור צלליות אבל אנחנו אומרים: להיפך! גם בשביל השפיות וגם בשביל הבריאות – של העור – זה דווקא זמן מצוין לבחון דברים חדשים ולהשקיע קצת יותר בטיפוח.
בואי, מתי יש לך את הזמן להשקיע במסכת פנים כמו שצריך? בבוסטרים יומיים לחזוק ולהגנת העור?

אז הנה המציאות אירגנה לך זמן. מלא זמן.
ואנחנו, משתלבים עם המציאות ומביאים כאן מתכונים לספא ביתי כהלכתו.

טיפוח הגוף
אם בימים שבשגרה שטיף זריז בוקר ו/או ערב זה כל מה שיש, הנה שפע של פנאי פנוי לאמבט ריחני ומהביל. אגב, סוף החורף הוא ממילא תקופה נהדרת להעשיר את עור הגוף בלחות שאבדה לו.

רשימת מצרכים אפשרית: נרות ריחניים, קנקן מים / יין / חליטת צמחים, כרית לראש, מוזיקה אהובה, פילינג גוף, מלחי אמבט, ספר, שקט.

יתרונותיה של אמבטיה רבים מספור: הגוף מקבל מין אימון פאסיבי למערכת הדם שיוצרת גם רגיעה מיידית למוח ; נקבוביות העור נפתחות ומלחי האמבט והשמנים חודרים לעור ומנקים דברים שלא ידעתם שצריך, אבל צריך.

ולבסוף, היכולת להתפנק דווקא עכשיו, כשהכל לחוץ מסביב, יכולה ואף צריכה להרים לכם.

שלא לדבר על זה שאמבטיה בשעות הערב עוזרת גם להירדם, ובימים שבהם הפעילות נמוכה – זה נכס של ממש. קחו את הזמן שם בפנים. זה שווה את זה.

טיפוח הפנים

מי שחשב/ה שקרם יום קרם לילה וסרום פעם בחודש זה כל מה שצריך עור פנים נהדר מוזמנים לחשוב שוב.

כי הנה הזדמנות משובחת להכניס שגרת טיפוח פנים חדשה וטובה שלא רק תשחרר אותנו מהסגר עם עור זוהר יותר אלא גם תוביל להרגל טיפוח שיכול לחולל פלאים. באמת, התוצאות ייראו מהר מאד - מבטיחים. חוץ מזה, הרי קוסמטיקאיות הן מחוץ לתחום כרגע אז בכלל.

פעמיים – שלוש בשבוע (רצוי בערב אחרי אמבטיה אבל היי, לא חובה, הרי יש גם את הבוקר) יוכרזו כימי ספא לפנים:

· מתחילים מניקוי פנים יסודי. כן, גם אחרי אמבטיה עור הפנים צמא לניקוי עם חומרים שנועדו לכך (מי פנים, מים מיסלריים, סבון פנים ייעודי).

· עכשיו מגיע תור המסכה. תפקידה של מסכת פנים איכותית היא לפתוח את הנקבוביות ולאפשר ניקוי לעומק, לשכבות אליהם לא מגיעים מי הפנים או סבון הפנים. בסיום הטיפול חשוב להקפיד על ניקוי יסודי של המסכה – רצוי להשתמש במי פנים שיכווצו חזרה אצת הנקבוביות – וכמובן לקנח בקרם עשיר ומזין.

כפות רגליים

כל החולמים והחולמות על זמן פנוי לפנק את כפות הרגליים בפדיקור כהלכתו מוזמנים לקבל את מבוקשם. או לפחות להשתמש בקרם רגליים על בסיס קבוע (כן, קשה להאמין אבל הסנדלים מתקרבים).

ועכשיו ברצינות: קרמים לכפות הרגליים – כולל פילינג - מכילים את חומרים ייעודיים המעודדים הסרת עור יבש וסדקים ומזינים את העור הטרי. במיוחד אחרי האמבטיה, כשהעור לח ומקומט, הוא נכון לספוג את כל הטוב הזה. ועכשיו, כשאין הרבה לאן ללכת – שווה למרוח כמות נדיבה, לגרוב גרביים ולשכב לראות / לקרוא עוד פרק מהספה. אגב, מה עם לק חדש על ציפורני הבהונות? אוכל בריא ואם כבר ספא, אז בואו נגיד כמה מילים על תזונה בריאה בימי בטלה ומצור. אגב, נדיר שאחרי טיפוח כמו זה הנ"ל יוביל לחשק לצ'יפס. לרוב, אנחנו רוצים לשמור על הניקיון הזה גם מבפנים. ירקות ופירות טריים, הרבה חליטות צמחים, אגוזים ופירות יבשים. דאגו למלאי ולצלחות מפתה ותראו איך צנצנת העוגיות נשארת מלאה.



aaa