שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

מדור חיים קלים - בית מרקחת מקוון עם משלוחים מהירים

מדור חיים קלים - בית מרקחת מקוון עם משלוחים מהירים עד הבית

5 בנובמבר 2015

החלטתי לפצוח במסורת, במסגרתה אמליץ לכם כאן על כל השירותים שמבטיחים לעשות לנו את החיים קלים ויעילים יותר, ואדווח לכם הן על שיטת התפעול של השירות, אופיו וטיבו, וכמובן- על תוצריו.

גם אם אין בבית תינוקות רכים הזקוקים באופן קבוע למשחות, תחליפים וחיתולים, בבית המרקחת הרי כל אחד מאיתנו נאלץ לבקר והסיבות מגוונות; בין אם אנחנו נדרשים לא עלינו לתרופות ובין אם לתוספי תזונה, בין אם עלינו להשלים את מלאי הסבונים ומשחות השיניים ובין אם חסר לנו ציוד בערכת העזרה הראשונה- הביקור בבית המרקחת הינו חיוני ועבורי, לפחות, נחלק לשניים: או שהוא יעלה לי הון תועפות בקופת אחד מהפארמים המובילים המוכרים, או שאעביר את כרטיס ה"חבר" שלי ואמתין נצח בקופת החולים שלי, תוך שאני מכלה שעות יקרות בזמן שאנשים חולים משתעלים ומתעטשים עליי חיידקים ושאר תופינים.

אז החלטתי לבדוק שירות קיים, אשר מזמין את לקוחותיו ליהנות מהזמנת מוצרים ותכשירים שונים ומגוונים העונים על קטגוריית "פארם", באמצעות אתר אינטרנט פשוט לתפעול ובקבלת המשלוח עד הבית:

"איפארמה", נעים להכיר. מדובר באתר המרכז מגוון מוצרים הדרושים לכל המשפחה- החל מתרופות, מוצרי קוסמטיקה ואיפור, עבור בעזרי בטיחות, ויטמינים ותוספי מזון וכלה בציוד רפואי ביתי או מוצרי ספיגה למבוגרים (כך שאפילו מהמבוכה, אם קיימת, אפשר להימנע).

האתר בנוי באופן כזה המחולק לקטגוריות שונות, כך שכל גולש- צעיר כמבוגר- יוכל להתמצא בו בקלות. הקטגוריות עצמן מחולקות אפילו לפי מותגים, כך שכל מי שרגיל למוצר מייצרן מסויים, יוכלו לאתרו בקלות רבה ובאופן מאוד נוח לטעמי.

המוצרים באתר מסומנים באופן מאוד אטרקטיבי בכוכבים שמבשרים על אחוזי ההנחה החלים עליהם, כך שעבור הגולשים ברורה מאוד הכדאיות, באם קיימת, לעומת המחירים הרגילים בהם הוא מורגל לרכוש את מוצריו.

עוד- מובטחות באתר מתנות בדמות מוצרים מוקטנים או מוצרי מתנה בגודל מלא (משתנה באתר), על כל רכישה ספציפית על פי הקטגוריות. לדגומה- אני רכשתי באתר משחות שיניים, ועל כל רכישה בתחום בריאות הפה- מקבל הלקוח מי פה של ליסטרין במתנה. באם הייתי רוכשת אחד מהמוצרים של ד"ר עור למשל- הייתי מקבלת תכשיר ניקוי לפנים של המותג, במתנה. משתלם!)

המותגים הנמכרים באתר רבים מאוד ומגוונים: אלטמן, סולגאר, פארמה גורי, אוונט, סבוקלם, ד"ר עור, קולגייט ובקיצור- כל מה שאתם צריכים ומעדיפים, סיכוי גדול מאוד שתמצאו שם.

את ההזמנה ביצעתי די במהירות, סימנתי לעצמי את הפריטים הנחוצים לי ואת הכמות הנדרשת לי מהם והללו עברו אל סל הקניות בתוספת המתנות המובטחות על הרכישות הספציפיות. עלות משלוח עם שליח עד הבית היא 25 ₪, משלוח בדואר רשום (עד 2 ק"ג) 12 ₪ ובקניה מעל 240 ₪ המשלוח חינם. משתלם לחלוטין.

במידה ואחד מהמוצרים אזל מהמלאי, נציגי ההזמנות יוצרים עם הלקוח קשר טלפוני כבר באותו היום או למחר ומעדכנים. במידה ובעת הליקוט עצמו מתגלה החוסר- יוצרים קשר עם הלקוח ומבררים האם יהיה מעוניין במוצר חלופי, או בזיכוי.

למרות ששירותי הדואר בישראל מצויים בקריסה, בחרתי במשלוח הרשום והפתק הלבן הנכסף המתין לי בתיבה בתוך כשבוע ימים. כבר למחרת החבילה הייתה בין ידיי כשהיא ארוזה היטב, מגובה בשקית "פצפצים" בכמות נדיבה ומלווה בדף המפרט את הרכישות והסכום לתשלום. מהיר, נוח, יעיל והכל הגיע בשלום.

איפארמה היא חלק מקבוצת פישמן ומעסיקה כ-100 עובדים, שחלקם בעלי מוגבלויות. החברה מייבאת תרופות 29 ג' (כלומר- כאלה שלא נמצאות בסל הבריאות) ומספקת את מגוון התרופות הרחב ביותר תחת קורת גג אחת.

החברה מפעילה מוקד הזמנות שפועל 6 ימים בשבוע. פרט חשוב לדעת הוא שאפילו שירותי ההובלה של איפארמה מאושרים על ידי משרד הבריאות ויש להם תו תקן המאשר את ההובלה.

הנה, תנסו בעצמכם www.epharma.co.il

שלכם

כרמל



aaa