שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

צחצוח שיניים לתינוקות – כבר מתחילים

על אף שאנשים רבים רואים בכך משימה חסרת תועלת, צחצוח שיניים לתינוקות הוא למעשה עניין שחשוב מאוד להקפיד עליו – עוד מצאת השן הראשונה. חשוב להבין כי על אף שמדובר בשיני חלב שעתידן לנשור, שיניים אלה בכל זאת משפיעות מהותית על הבריאות הכוללת של הפה והחניכיים של הפעוטות שלנו, והתעלמות מהן עלולה להוביל לעששת של הגיל הרך. בעת בקיעת השיניים הראשונות, ניתן לצחצח אותן בעדינות באמצעות חיתול בד, אך בהמשך, מומלץ לעבור למברשת ולמשחת שיניים. אז איך נכיר לילדנו את עולם היגיינת הפה? להלן מספר טיפים אשר יהפכו את המשימה הזו לפשוטה ונעימה עבור כל הצדדים.

כך תגרמו לילדיכם לצחצח שיניים 

תגרמו להם לחקות אתכם

ילדים נוטים לחקות את ההתנהגות של ההורים שלהם, בייחוד בגילאים הצעירים יותר. הקפידו להראות להם שאתם מצחצחים שיניים על בסיס יומיומי, והפכו את התהליך כולו למעניין וכיפי עבורם. עניין זה יגרום להם לרצות לקחת חלק בפעילות.

תנו להם חיזוקים חיוביים

למדו את ילדיכם על החשיבות של צחצוח השיניים, והקפידו לתת להם חיזוקים חיוביים בכל פעם שהם עושים זאת. החיזוק החיובי יכול לבוא לידי ביטוי במשפט המביע הערכה, או לחילופין, באמצעות מתנה קטנה המתקשרת לפעולת צחצוח השיניים – אשר תעודד אותם להמשיך לצחצח שיניים.

רכשו מברשת שיניים מעניינת, או כזאת המותאמת לגיל של ילדיכם

רצוי לרכוש לילדיכם מברשת שיניים מעניינת, המתקשרת בצורה מסוימת לעולם התוכן שלהם. כך, למשל, מברשת של באטמן (עבור ילד אשר אוהב מאוד את באטמן), עשויה לעודד את ילדיכם להשתמש בה יותר. בנוסף, דאגו לרכוש מברשות שיניים המותאמות לגיל של ילדיכם. עבור פעוטות, למשל, מומלץ לרכוש מברשות שיניים רכות, המיועדות ספציפית לתינוקות. כאן תוכלו למצוא כמה מברשות שיניים איכותיות, המותאמות לגילאים שונים.

נשכנים

נשכנים הם אביזרים העשויים סיליקון רך, ומעוצבים במיוחד להקניית היגיינת שיניים לתינוקות. סיבי הסיליקון של הנשכן מעסים ומנקים בעדינות את השיניים והחניכיים של התינוק, וכך למעשה שומרים על בריאות השיניים והחניכיים עוד בשלבים הראשוניים ביותר.

משחת שיניים? ללא פלואוריד

ניתן לרכוש משחת שיניים לילדים, אך בגילאים הרכים יותר, יש לרכוש אחת שאינה מכינה פלואוריד – שכן בגילאים הללו, הילדים עוד אינם יודעים כיצד לירוק את משחת השיניים החוצה. בהמשך, בגילאים מעט מבוגרים יותר, ניתן להחליף את משחת השיניים לכזאת המכילה פלואוריד.



aaa