שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

איך לשמור על עור הפנים בקיץ

אנשים לא תמיד מודעים לחשיבות של נקיון עור הפנים. זיהום האוויר, קרבה לאנשים רבים במהלך שעות היום, חיידקים הנמצאים באוויר, תנאי מזג האוויר, מגע יד לא מספיק נקייה עם הפנים, זיעה מצטברת, כל אלה ועוד גורמים להצטברות לכלוך על הפנים אשר חלקו לא יורד בניקיון של סבון רגיל.

תכשירים רבים נועדו להגן על עור הפנים ולסייע בשמירה על נקיונם. אחד התכשירים המובילים בתחום זה הנו מבית מותג צרפתי ידוע בשם וישי – VICHY. התכשיר מבית המותג מכיל מי מעיינות עשירים במינרלים רבים, מים הבאים הישר ממעיינות הרי הגעש הצרפתיים.

מים אלה המגיעים מעומק של 4000 מטר, מביאים עמם מגוון מינרלים אשר הוכחו כבעלי תכונות טיפוליות חשובות.

ד"ר הלר - לטובת עור הפנים שלך

היה זה הרופא פורץ הדרך, ד"ר הלר, אשר איתר את המים המינרליים המיוחדים בלב הרי הגעש של צרפת, חקר וגילה את תכונתם הנהדרת בריפוי עור הפנים. בתחילת המאה העשרים הוא הקים את המותג - והפיץ בעולם את מגוון טיפולי העור אשר המותג מעמיד לרשותנו כיום.

הקפידו על הגנה ונקיון עור הפנים

פנים בריאות וקורנות מספרות הרבה על האישיות ומשמשות ככרטיס ביקור רב השפעה. בהתאם לכך, מותגים כמו וישי וגרנייה מציעים מגוון תכשירים טיפוליים לעור הפנים כמו מסכות, קרם ניקוי פנים, קרם לעיניים, קרם ללילה, פילינג ועוד. כמו כן מציע מותג גם מוצרים לגוף כמו דיאודורנט, קרם גוף, קרם ידיים ועוד.

במקביל, כדאי לזכור כי הדרך הטובה ביותר לשמירה על עור הפנים בקיץ עוברת דבר ראשון בהקפדה על חשיפה מבוקרת לשמש. חשוב להשתמש בקרם הגנה דרמו קוסמטי באיכות טובה ולהמנע מחשיפה ממושכת בשעות השמש היוקדת. כמו כן, בימי הקיץ במיוחד, רצוי לבצע ניקוי פנים בעזרת תכשיר איכותי פעמיים ביום ולהקפיד על הוראות השימוש. המנעות מעישון, ניקוי עור הפנים כדרך קבע, תזונה מאוזנת, כל אלה ועוד מסייעים רבות בשמירה על עור פנים חלק, נקי ובריא.

הכל על חשיבותם של הפיליניג ומסכת ניקוי

תכשירי הפנים של המותג וישי ידועים ביעילותם הרבה כאשר אחד הטיפולים המומלצים לשמירת ניקיון עור הפנים הוא הפילינג. פעם בשבוע מומלץ להשתמש בתכשיר פילינג על פי ההוראות או מסכת ניקוי וזאת על מנת להפטר מחלקיקי אבק הנצמדים לעור במהלך היום והסרת תאים מתים. פעולות אלה בעזרת התכשירים הנכונים לא רק שומרות על מראה נקי וזוהר - אלא מאפשרות לפנים לנשום ולשמור על בריאות.

במקביל לכך - חשוב להשתמש בקרם הגנה מפני השמש במהלך היום גם בלי קשר לביקור בים. מספיקה יציאה של עשר דקות לרחוב בשעת שמש לוהטת כדי לסכן את ביראות העור. חשיפה מרובה לשמש כדרך שגרה תגרום לעור להזדקן מהר ועלולה לגרור אחריה תופעות מאוד לא נעימות לרבות מחלת הסרטן.

אפשר ורצוי לשמור על עור בריא ופנים נקיות וקורנות למשך שעות היום. לא מדובר בהשקעת זמן מטורפת אלא בניהול שגרה, בדיוק כמו לצחצח שיניים פעמיים ביום. אז נא להכיר את התכשירים המעולים לשמירה על עור הפנים בקיץ הישראלי.



aaa