שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

איך ללבוש מוצרי ספיגה בלי שאף אחד יידע

בריחת שתן היא מצב שהרבה מאוד מבוגרים, בעיקר נשים, מתמודדים איתו מגיל מסוים ולמרות שהוא מאוד נפוץ עדיין לא מקובל לדבר עליו יותר מדי, וחבל שכך. אין שום בושה בצורך של תחבושות לבריחת שתן או חיתולים למבוגרים. מוצרי ספיגה הם מאוד פופולאריים ונחוצים במצבים כאלה, ויש גם דרכים להשתמש בהם בנוחות ומבלי שאף אחד מסביבכם ידע.

מוצרי ספיגה למבוגרים- ההגנה שאתם צריכים:

אין סיבה להתפשר על ההגנה ועל הנוחות שאתם זקוקים לה במצבים של בריחת שתן. אתם יכולים ללבוש חיתולים למבוגרים, פדים בגדלים שונים המתאימים לרמות ספיגה שונות ומוצרים נוספים בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם. עם זאת, לא כולם מסביבכם צריכים לדעת על כך. ההיצע בשוק מוצרי הספיגה גדול במיוחד ואפשר למצוא היום תחבושות, תחתונים, חיתולים ומוצרים נוספים בגדלים שונים, בהתאם לרמות הספיגה, מותאמים לשימוש ביום ומותאמים לשימוש בלילה. מוצרי הספיגה נועדו לסייע למבוגרים להתמודד עם המצב הלא נעים ואפילו מביך של בריחת שתן והן צריכים להיות נוחים ומותאמים עבורכם.

איך להשתמש במוצרי ספיגה וללבוש חיתולים למבוגרים בדיסקרטיות?

מכיוון שבריחת שתן היא מצב נפוץ שקורה אצל הרבה מאוד אנשים ובעיקר נשים עוד לפני גיל הזהב אבל בעיקר אז, סביר להניח שאתם עוד מסתובבים ופעילים ולכן לא רוצים שידעו שאתם משתמשים במוצרי ספיגה כאלה ואחרים. השוק כאמור מציע מגוון רחב של מוצרי ספיגה מותאמים שיכולים להתאים לכם וכך תוכלו לשאת אותם אתכם וללבוש אותם בדיסקרטיות:

1. מכיוון שהשוק מציע היום מגוון רחב של מוצרי ספיגה למיניהם אין שום סיבה שתשתמשו בצור ספיגה שלא נוח לכם איתו וקשה לכם להסתיר אותו. מוצרי ספיגה נועדו להקל עליכם ולסייע לכם במצבים של בריחת שתן ולא להביך אתכם או לגרום לכם לא להסתובב בחברת אנשים מחוץ לבית. לכן בדקו את מוצרי הספיגה השונים שקיימים בשוק, בחרו מספר מוצרים להתנסות ורק לאחר מכן רכשו את מוצרי הספיגה המתאימים ביותר עבורכם.

2. התנסו ובדקו את המוצרים שבחרתם קודם כל בבית שלכם כשאתם לבד ולא בחברת אנשים. הסתובבו איתם על מנת שתתרגלו לתחושה ותרגישו בנוח- ברגע שתרגישו בנוח לא יראו עליכם אי נוחות כלל שעלולה לעורר חשדות. הסתובבו בבית ונסו כמה וכמה בגדים שונים בכדי לראות איך מוצרי הספיגה נראים עם אותם בגדים ועם מה נוח לכם יותר ועם מה נוח לכם פחות.

3. הכינו מראש בגדים שנוח לכם ללבוש ביחד עם מוצרי הספיגה השונים ובדקו איך הם נראים עליכם כאשר אתם עם חיתול. יכול להיות שתאלצו לוותר על מכנסיים שממש אהבתם או לרכוש חצאית במידה גדולה יותר מאשר בעבר אבל עדיף כך מאשר ללבוש את אותם הבגדים ושיראו את החיתול שלכם מתחת. הסתכלו על כך כהזדמנות לחדש את המלתחה ולרכוש בגדים חדשים.

4. בחרו מוצרי ספיגה שקל לשאת וקל להסתיר. אריזה נוחה וקומפקטית שתשתלב בתוך התיק או הארנק שלכם וכך לא תצטרכו להוציא תחבושת גדולה או חיתול מהתיק בכל פעם שתלכו לשירותים לצורך החלפה.

5. במידה ואתם לובשים חיתול למבוגרים תמיד שימו לב שיש לכם כיצד להיפטר ממנו לאחר ההחלפה ושלא תמצאו את עצמכם עם חיתול רטוב מבלי מקום לזרוק אותו. שמרו שקית מיוחדת אטומה בתיק שלכם לצורך שמירת החיתול במקרי חירום ותמיד בדקו איפה יש פח בקרבת מקום. במידה ואתם מחליפים את החיתול בשעות קבועות דאגו להתאים את לוח הזמנים של היום שלכם ואת הפעילות בצורה כזו שתמיד יהיה לכם איפה להחליף את החיתול והוא לא יספוג יתר על המידה.

6. בחרו בגדים נוחים ורחבים למדי שאינם נצמדים באזור האגן ולא יחשפו בטעות את העובדה שאתם לובשים חיתול למבוגרים או משתמשים בתחבושת ספיגה גדולה. ברגע שהבגדים שלכם יהיו מותאמים אתם תרגישו בנוח יותר להסתובב ותהיו בטוחים שאף אחד לא שם לב שאתם לובשים חיתול. אין צורך ללבוש כל הזמן בגדים רחבים ורופפים במיוחד אם זה לא היה סגנון הלבוש שלכם עד שהתחלתם ללבוש חיתול למבוגרים. אבל כן צריך להקפיד ללבוש בגדים מותאמים כמו מכנסיים שמגיעים גבוה מספיק עם קו מותניים ברור וחולצה שאפשר ללבוש בצורה רופפת מעל או להכניס לתוך המכנסיים בצורה כזו שתסווה את העובדה שאתם לובשים חיתול.

זכרו שמדובר בתופעה מאוד נפוצה ושסביר להניח שזו שיושבת לידכם או זה שעכשיו דיבר אתכם גם הם משתמשים במוצרי ספיגה למיניהם ואפילו יש סיכוי שהם לובשים חיתול למבוגרים מתחת לבגדים שלהם ולכן אין סיבה להתבייש אבל בהחלט אפשר ללמוד להשתמש במוצרים האלה מבלי שכולם מסביבכם ידעו.



מוצרים קשורים

aaa