שירות לקוחות: 03-9616263

 משלוח חינם ברכישה מ-₪249

הסרטן מת מצחוק

מבית ספרים
זמין במלאי
מסע לריפוי באמצעות הומור
שם המחבר: אייל אלטויל
מס' עמודים: 159
תאריך הוצאה: 21/1/2016

60.00 ₪
+ 1 -
מאפיינים

פרטים

מידע נוסף
מספר קטלוגי 98979

תאור

"כולנו נתקלים באתגרים ומשברים במהלך חיינו, השאלה היא איך כל אחד מחליט להתמודד איתם. אני החלטתי לבחור כל בוקר בהומור כאופציה לחיים טובים ומאוזנים יותר".

 אייל אלטויל אובחן בגיל 31 כחולה סרטן, שלב 4, עם גרורות בגופו וסיכויי החלמה נמוכים. אייל ,שכל חייו היה רגיל לצחוק ונהג להתמודד עם כל משבר בעזרת הומור, החליט לדבוק בדרך זאת גם הפעם, עם האתגר הגדול בחייו ולהרוג את הסרטן מצחוק ויהי מה. שלוש שנים לאחר החלמתו, הוא התבשר שקיים סיכוי גבוה שהסרטן חזר. למרות הבשורה הקשה, ובעודו ממתין בדריכות לקבלת בדיקות המעבדה, החליט לשוב ולצחוק ואפילו לתעד את החוויה בספר.

 הספר "הסרטן מת מצחוק" מספר על ההתמודדות הכפולה של אייל  - מצד אחד עם הסרטן מהעבר ומצד שני עם ההמתנה המאיימת והעתיד הבלתי נודע. בספר צוחק אייל על הכל: על המערכת הרפואית, החברים, המשפחה, הגראס, בנק הזרע, השפעות הטיפול ועוד.

 ספרו של אייל אלטויל אינו מלמד איך מחלימים ממחלות. זה אפילו לא ספר על מחלה. זה ספר על החיים כבן אנוש בזמן משבר, על כל התחושות בתקופה כזאת ועל מה שמצחיק בזמנים כאלו. הספר יסייע לקוראים לגייס את הכלים הנדרשים - צחוק, הומור ואופטימיות - כדי להתמודד עם משברי חיים, גדולים וקטנים, רפואיים ואחרים, שכולנו חווים בדרך זאת או אחרת.

 לדברי לני רביץ, מנהל מכון גשטלט בישראל ומחבר רב המכר "אופטימיות נצחית", הקריאה בספר היא חובה: "הספר הוא ברכה לכל מי שעומד בפני משבר בכלל ואתגר רפואי בפרט. הוא מראה כיצד יכול כל אחד להתמודד איתם, בלי להיות קורבן של המצב, אלא מתוך בחירה לחוות את הצד הקומי והאופטימי שלהם, מה שבטוח יכול לסייע בהחלמה. קריאת חובה לכל אחד".

על המחבר:
אייל אלטויל הוא שחקן, סטנדאפיסט, תסריטאי, ששיחק וכתב טקסטים להצגות ולתוכניות טלוויזיה. לאחר החלמתו כתב את המופע ההומוריסטי והמרגש "הסרטן מת מצחוק", המתאר את מסע החלמתו, ואיתו הוא מופיע ברחבי הארץ. הספר "הסרטן מת מצחוק" הוא ספרו הראשון.

aaa